Celkový PR servis pro společnost Fenix Eastern Europe GmbH zajišťuje na českém trhu agentura Weber Shandwick. Ta spolu s dalšími agenturami ze Slovenska, Polska a Maďarska uspěla v tendru na PR aktivity pro Fenix Outdoor AB v zemích střední Evropy. Spolupráce odstartovala na začátku ledna 2015
a komunikační aktivity se zaměřují na značky Fjällräven, Primus, Hanwag a Brunton. Součástí spolupráce je také komunikace na sociálních sítích.
„Tendr probíhal několik měsíců. Weber Shandwick zvítězil především díky originálním nápadům a proaktivnímu přístupu,“ komentuje výsledky tenderu Pavel Hanus, Sales Manager Fenix Eastern Europe GmbH pro Českou republiku. „Jsme rádi, že budeme moci využít našich dlouholetých zkušeností s budováním značek právě pro portfolio společnosti Fenix Outdoor AB, která má významné postavení na evropském outdoorovém trhu,“ dodává k navázání spolupráce Vítězslav Horák, Managing Director Weber Shandwick.
Mezinárodní skupina Fenix Outdoor Group se sídlem ve Švédsku se zabývá vývojem a prodejem outdoorového vybavení a oblečení. Na českém trhu působí od roku 2010 a ve svém portfoliu má čtyři značky nabízející outdoorový sortiment. Fjällräven je vlajková značka společnosti nabízející nadčasové vysoce funkční a kvalitní outdoorové vybavení, které si oblíbila mimo jiné i švédská královská rodina. Bavorská značka Hanwag se již od roku 1921 specializuje na ruční výrobu pohorek, bot pro outdoor a vysokohorskou turistiku. Produkty značky Primus, jejíž historie sahá až do roku 1892, testovali na svých expedicích proslulí horolezci a průzkumníci, jakými byli například Roald Amundsen či Sir Edmund Hillary. Svými kvalitními a efektivními vařiči s Eta technologií získala tato švédská značka na známosti také v České republice. Americkou firmu Brunton zná každý správný cestovatel pro její kompasy, svítilny, záložní zdroje energie a další pro výpravy nezbytná zařízení s prvotřídní technologií.