Společnost Halla představila rok po svém 25. výročí na trhu novou vizuální identitu. Nové logo zobrazuje prolnutí stěny a pomyslného světla, tedy dvou rovin, dvou různých pohledů a světů – technického a architektonického.
Změn se dočkal rovněž web, za nímž stojí studio Creative Nights a Supekodéři.
“Na základě brand auditu značky, interního průzkumu a nových vizí společnosti jsme se rozhodli, že je třeba se posunout. Chceme dát najevo zákazníkům, že nezůstáváme na jednom místě, ale držíme krok s dobou a chceme i společně s nimi růst,” nastiňuje důvody změn Tereza Hanzlová, marketingová manažerka společnosti Halla, a dále dodává: “Původní logo již bylo zastaralé, nedávalo nám smysl – zkratku HALLA (halogenové lampy) již nepoužíváme, neboť halogen výrazně ustupuje na úkor LED zdrojů.”
“Cílem rebrandingu bylo ukázat, že je společnost Halla vizionářská a sebevědomá. Dříve působila značka možná až příliš technicistně, nepřístupně a zastarale. To jsme chtěli změnit. Nové logo více vystihuje vize společnosti a odráží její minimalistický přístup a design svítidel. Zároveň bylo záměrem značku polidštit, čehož jsme docílili mimo jiné odstoupením od používání kapitálek, které Halla využívala nejen v názvu společnosti, ale také u názvu produktů. Dalším významným krokem bylo odlehčení textů – dodali jsme jim srozumitelnější jazyk a čtivější podobu,” dodává Ondřej Jelínek, autor nové strategie a rebrandingu. Inovovaná vizuální identita, která nahradila původní verzi od HMS design, byla vytvořena ve spolupráci s Markem Suchánkem ze studia Creative Nights.