Na trh v České republice a na Slovensku se vrací řada ikonických lahví o velikosti 200 ml. Společnost Coca-Cola HBC se vrací k tradici a reaguje tak na preference spotřebitelů. Z nových lahví se mohou spotřebitelé od května napít nápojů Coca – Cola a Coca – Cola Zero, Fanta Orange a Sprite.
Ikonická skleněná lahev společnosti Coca – Cola o objemu 200 ml, která má své místo i v Muzeu moderního umění v New Yorku, oslavila loni 100. narozeniny.
Coca-Cola se tak vrací k více než stoleté tradici a reaguje na preference českých a slovenských spotřebitelů – pro každou příležitost dnes nabízí dvě velikosti skleněných lahví. Podle výsledků průzkumů spotřebitelského chování preferují spotřebitelé k jídlu v restauracích velikost lahve o objemu 330 ml, v kavárně nebo v baru dávají pro změnu přednost menšímu balení o objemu 200 ml.
„S novou lahví o velikosti 200 ml, které uvádíme na český i slovenský trh, chceme jednoduše nabízet správnou velikost balení pro správnou příležitost,“ říká Zbyněk Chládek, ředitel marketingu Coca – Cola HBC ČR/SR.