České zastoupení značky Volkswagen rozhodlo o vítězích tendrů na nové marketingové projekty. Výběrové řízení na kampaň k uvedení nového modelu Golf Variant na český trh vyhrála agentura WMC/Grey, komunikační strategii projektu Think Blue dostane na starost agentura Draftfcb.
Kampaň k uvedení modelu Golf Variant na český trh bude zajišťovat agentura WMC/Grey. Součástí kampaně bude kromě nadlinkových a podlinkových komunikačních aktivit také online aktivace a speciální eventy. „Kampaň Golf Variant pro nás byla výzva, ve které budeme moci zúročit naše rozsáhlé zkušenosti v automobilové oblasti. Na spolupráci se velmi těšíme,“ říká Míla Knepr, Managing Director WMC/Grey.
Vítězem tendru na dlouhodobé zajištění komunikační strategie projektu Think Blue se stala agentura Draftfcb, která bude mít na starosti nadlinkové a podlinkové komunikační aktivity v rámci projektu Think Blue na českém trhu. „Velmi nás těší, že můžeme s projektem Think Blue navázat na naši dosavadní a úspěšnou spolupráci se značkou Volkswagen a přispět tak k filosofii udržitelného rozvoje, která je pro projekt Think Blue stěžejní,“ uvedl Martin Beran, Account Director Draftfcb.
– red –