Reklama

Volkswagen odstartoval taktickou kampaň

Volkswagen (Porsche Česká republika) připravil taktickou kampaň, v níž kreativním způsobem propojuje svou dlouhodobou podporu běžecké ligy RunCzech, včetně květnového Volkswagen Maratonského víkendu, s prodejem nové edice modelů Volkswagen Maraton Edition, která byla uvedena letos na jaře na český trh.

„Značka Volkswagen a běžecký sport v České republice patří již mnoho let neoddělitelně k sobě,“ říká Daniel Harant, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Vytrvalostí a nejvyššími možnými výkony se mohou pochlubit nejen maratonští běžci, ale také modely značky Volkswagen. Těmito atributy disponují v ještě větší míře modely z naší speciální edice Volkswagen Maraton Edition, jejichž prodej jsme se rozhodli podpořit kreativně pojatou komunikační kampaní s mottem ‚Nabídka, která u Vás zvítězí‘.“

vw_kampan_big

V návaznosti na nadlinkové aktivity je připravena atraktivní BTL komunikace, která se váže přímo na jednotlivé podniky běžecké ligy RunCzech. Kompletní řadu modelů Volkswagen Maraton Edition si tak mohou prohlédnout i běžci při registraci před vlastním závodem v Expo stánku. Pro další prezentaci modelů Maraton Edition po celé České republice je koncipována mobilní buňka v atraktivním designu se speciální výbavou. Koncept taktické kampaně završuje rozmanitý sortiment značkových dárků pro fanoušky a běžce.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!