Vodka 42 Blended se přejmenovala na BLEND 42 a dostala nový šat. Oděla se do moderního, čistého a jednoduchého hávu, aby se přiblížila více mladým spotřebitelům ve věku nad dvacet let. Nový design vzešel z dílny grafického studia Cocoon Group.
Jak podtrhuje obchodní a marketingový ředitel společnosti GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries Vladimír Vavřich, od začátku roku se prodalo tohoto nápoje více než milion kusů v půl litrovém balení. Zajímavostí určitě je, že trh vodek v retailu rostl v objemu od začátku roku, tedy za první pololetí, o 8,4% a Blend 42 vodka narostla o 32%. Podíl na trhu narostl o 21,7% na 12,2 % a je tak druhou nejprodávanější vodkou na českém trhu.
K tomu, aby oslovila i mladší generaci, by měl přispět právě nový design lihoviny. Jak se povedl, to mohou zákazníci zhodnotit už nyní v srpnu, kdy je termín uvedení vodky v novém hávu na trh. „Ovšem od nového designu si slibujeme větší atraktivitu nápoje pro zahraniční trh,“ zdůrazňuje Vladimír Vavřich.
Její receptura je zachována včetně procenta alkoholu ve výši 42 %. Tím je na trhu jedinečná. Žádná jiná vodka na trhu totiž takový počet procent alkoholu nemá. Unikátnost vodky BLEND 42 je dána charakteristickým blendováním, tedy mísením jednotlivých složek – melasového, vinného a obilného lihu a vody – v optimálním poměru, čímž se docílí vyvážené jemné chuti a uchová se koncentrovaná energie destilátu. Její čistota a souhra chutí je zaručena díky filtraci přes aktivní uhlí.