Reklama

Vodafone v nové kampaní sází na sociální média

Vodafone rozšiřuje výhodnou nabídku pro mladé na předplacené karty a spouští novou reklamní kampaň s mottem „Nečekám, žiju“. Kampaň má za cíl ukázat, že s Tarifem 26 a Kartou 26 mladí již nemusí na nic čekat, nemusí lovit wi-fi, ani prozvánět rodiče – mohou dělat co je baví, kdy je napadne.

Součástí kampaně, která poběží od 17. srpna do 15. listopadu, bude i soutěž o telefony Huawei P8 lite a Samsung Galaxy A3 a eventy na vysokých školách. Kompletní informace o nabídce a souvisejících aktivitách budou od 17. srpna také k dispozici na microsite vodafone.cz/ziju.

vodafone

Soutěž o telefony Huawei P8 lite a Samsung Galaxy A3 bude probíhat po
celou dobu kampaně a zúčastnit se jí může každá fyzická osoba starší 15 let, která na svůj instagramový profil nasdílí fotografii a označí ji hashtagem #necekamziju. O ten nejkreativnější a esteticky nejlépe zpracovaný příspěvek se bude soutěžit v několika kolech. Výherce každého kola vybere tříčlenná porota. Kromě běžných soutěžních kol, která se budou shodovat s kalendářními týdny, budou vyhlašována i kola mimořádná. Během nich budou moci soutěžící nasdílet příspěvek dle soutěžního úkolu vyhlášeného pro dané mimořádné kolo společností Vodafone na jejím profilu na Facebooku.

Na soutěži budou spolupracovat i zmámí YouTubeři a Instagramisti.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!