Po úspěšné první fázi kampaně využívající reálné charaktery z obce Ratměřice, pokračuje komunikace tentokrát z Nespek a Albrechtic nad Vltavou. Posláním kampaně je ukázat lidem, že Vodafone rozšiřuje Turbo Internet do všech koutů a má největší pokrytí rychlým mobilním internetem v České republice.
Šíření Turbo Internetu Vodafone v kampani demonstruje tím, že hlavní představitelky vyjíždějí z Ratměřic do dalších obcí, aby zjistily, jak Turbo Internet funguje a pomáhá jinde. K podtržení autentičnosti Vodafone znovu využívá reálná místa a jejich skutečné obyvatele. Režie televizních spotů se ujal opět Roman Valent. Kreativu kampaně připravila agentura McCann Prague, o umístění kampaně v médiích se stará mediální agentura OMD.
Kampaň poběží od pondělí 12. května v TV, tisku, na internetu a venkovních nosičích.
Podporu šíření Turbo Internetu do všech koutů republiky Vodafone v kampani demonstruje využitím lokalizace billboardů a CLV nosičů podle měst. V Praze jsou pak CLV nosiče lokalizovány podle jednotlivých městských částí, existuje tak 48 mutací. Kromě toho vyjel na tour po vybraných obcích pokrytých Turbo Internetem také konkávní vůz.