Reklama

Vodafone pokračuje v komunikaci největšího pokrytí mobilním internetem

Vodafone touto komunikací navazuje na červnovou kampaň, hlavní představitelky se tentokrát vydávají na moravské vinobraní. Posláním kampaně je lidem sdělit, že Vodafone stále rozšiřuje své pokrytí Turbo Internetem.

V současné době má největší pokrytí rychlým mobilním internetem – pokrývá 87 % populace ČR a 67 % území. Vzhledem k tomu, že v září a říjnu pokryje Vodafone rychlým mobilním internetem velkou část Moravy, kampaň se odehrává v prostředí moravské vinice a právě probíhajícího vinobraní. Kromě Turbo Internetu se kampaň zaměřuje také na službu Připojení bez kabelu, díky které je možné k internetu připojit více než třicet zařízení najednou, ať jste kdekoliv.

Vodafone

Hlavním hrdinou kampaně je moravský vinař, kterého ztvárnil herec Jiří Vyorálek. Režie televizních spotů se opět ujal Roman Valent. Kreativu kampaně připravila agentura McCann Prague, o umístění kampaně v médiích se stará mediální agentura OMD.

Kampaň poběží od pondělí 15. září v TV, na internetu, venkovních nosičích a na prodejnách.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!