Vodafone spustil aktivační kampaň, jejímž prostřednictvím hledá mladé ambasadory pro komunikaci na sociální síti Snapchat. Společnost by ráda našla talenty přímo z komunity tak, aby její kanál co nejlépe oslovil cílovou skupinu a byl maximálně autentický.
Vodafone aktivně komunikuje na všechny mladé lidi a pokouší se je zaujmout aktivační kampaní, na jejímž konci mohou nejlepší uchazeči získat „práci snů“. Jejich zaměstnáním totiž bude trávit celý den na Snapchatu a bavit se s lidmi z komunity. Vodafone si všechny zájemce o tuto práci otestuje a v průběhu dvou týdnů jim bude zadávat různé aktivační úkoly, které musí plnit.
Společnost již použila podobný koncept v Holandsku, kde se jí touto cestou podařilo najít mladý tým, který komunikuje přímo se zákazníky. I v České republice by tak měla spolupracovat s nadšenci, kteří by se o značku na tomto kanále starali ve spolupráci s interním digitálním týmem a kreativní agenturou. Vodafone je na sociálních sítích mimořádně aktivní, na Facebooku, YouTube, Twitteru a Instagramu ho sledují stovky tisíc lidí. Právě Snapchat vnímá jako do budoucna jeden z nejdůležitějších kanálů, především pro oslovování mladých lidí. I kampaň samotná proto bude promována pouze v rámci sociálních profilů Vodafone.