Společnost FANUC Czech, která je dodavatelem technologií založených na tradiční japonské značce FANUC spustila vlastní online magazín. Od září na něm vydává odborné články o robotice a průmyslové automatizaci, ale také vlastní komiksový strip s názvem Roboťáci.
Magazín s názvem FactoryAutomation.cz pro FANUC Czech kompletně realizuje agentura MarketUP zaměřená na online marketing.
„Cílem online magazínu je nejen poskytnout hlubší informace potenciálním zákazníkům společnosti, ale také přinášet zajímavé informace a zábavu pro lidi, kteří například pracují s CNC nebo roboty programují,“ vysvětluje obsahový stratég Martin Peška z MarketUP.
Projekt má neotřelou formou představit konkrétní situace, kde již technologie FANUC pomáhají či upozorňovat na důležité události a veletrhy v oboru průmyslové automatizace. Součástí je i pravidelná publikace komiksového stripu, ve kterém jsou místo tradičních postav hlavními hrdiny dva průmyslové roboty.
Obsah z magazínu se ke čtenářům dostává primárně skrze sociální sítě Facebook a Google+.