E-shop Vivantis v komunikaci navazuje na svou úspěšnou podzimní kampaň „Píseň smutných holek“. Právě z ní se vrací jedna z hlavních protagonistek, herečka Kateřina Sedláková. Ve spotu představuje hned čtyři role, rozdílná Já jedné ženy, která spolu svádí vnitřní dialog nad nákupem malé radosti.
Vivantis spot uzavírá novým sloganem „U nás si vybere každé vaše já“.
„Všichni občas bojujeme s vnitřními pochybami, jestli je vhodné
si něco dopřát,” uvedla Hana Hutlová, marketingová ředitelka
Vivantisu. “V naší aktuální brandové komunikaci proto chceme
zákazníky uklidnit, že je v pořádku se jednou za čas odměnit, a
podpořit tak šíření radosti a pozitivity, dvou atributů, které
jsou se značkou Vivantis úzce spojeny.” Společně se spuštěním
kampaně dochází k vyladění barev značky a fontů, včetně
nastavení nové struktury webů z rodiny Vivantis.
Kampaň pro Vivantis připravila již pošesté marketingová agentura
Brain One pod strategickým vedením Romana Zámečníka a kreativním
dohledem Marka Linharta. „Značka Vivantis prošla v posledních 4
letech zásadní proměnou a nyní dospěla do další fáze“ popisuje
změnu Roman Zámečník. „V rámci archetypu Neviňátko se brand
posouvá k většímu důrazu na hravost a pozitivismus.“