Farmářské polévky od Vitany propaguje především televizní spot, který běží od poloviny dubna na stanicích TV Nova. Kratší verze spotu jsou pak připraveny pro on line. Reklamu režíroval Dominik Miškovský a o produkci se postarala společnost Boogie Films. Součástí kampaně jsou POS materiály pro in-store podporu.
Březnové polévkové novinky pod názvem Farmářské polévky byly uvedeny na český trh ve čtyřech variantách (bramboračka, čočková polévka, polévka s ovesnými vločkami a polévka s červenou čočkou). Složení polévek zaručuje vysoký podíl vlákniny i bílkovin žádná z nich neobsahuje přidaný glutamát, konzervační látky, kvasničný extrakt, ani umělá aromata a barviva. Bonusem je také inovativní obal polévek. Průhledné okénko na přední straně balení umožňuje spotřebiteli prohlédnout si obsah výrobku.
O významné pozici společnosti Vitana a.s. v kategorii polévek svědčí například ocenění – Nejdůvěryhodnější značka roku 2015 v kategorii bujóny a dehydratované potraviny, které jí na konci minulého roku udělila společnost ATOZ Marketing Services.