Od 18. května do 30. června trvá společná kampaň Visa Europe a obchodníků nejznámějších retailových značek, díky níž zákazník získá zajímavé slevy u stovek partnerských obchodů po celé republice. Stačí jen zaplatit na některé z čerpacích stanic společnosti Benzina kartou Visa.
„Je to vlastně dárek pro všechny držitele našich Visa karet. Poté, co zákazník zaplatí u Benziny kartou, na účtence najde speciální kód, který vymění za slevový voucher a může si velmi výhodně pořídit např. oblečení, elektroniku nebo lístek do kina,“ informuje Marcel Gajdoš, generální manažer Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.
Během šesti týdnů, kdy akce trvá, tak může držitel Visa karty ušetřit jednu korunu na litr při nákupu prémiového paliva Verva, získat lístek do kina za 99 korun, obdržet slevu 200 korun při internetovém nakupování nad 1 000 korun nebo slevy v rozmezí 10 až dvacet procent na nákup oblečení, elektroniky nebo hudebních nosičů.
„S cross promotion máme zatím pozitivní zkušenosti, a i proto jsme se rozhodli podílet na této kampani. Očekáváme, že společná kampaň se společností Visa bude ještě úspěšnější, a to díky opravdu široké škále odměn, které se zákazníkům nabízejí. Od levnějších lístků do kina, přes CD, DVD, oblečení, elektroniku až po slevu na naše prémiová paliva Verva,“ říká Agnieszka Bobrukiewicz, vedoucí odboru marketingu společnosti Benzina.
Kampaň bude mediálně podpořena, a to v rádiu, na internetu, v mobilech, na venkovních plochách, v tisku a prostřednictvím gelokačních SMS. Propagace bude probíhat také přímo na čerpacích stanicích Benzina a u jednotlivých partnerů v místě prodeje a rovněž přes jejich komunikační kanály, jako jsou newslettery, bannery, sociální sítě, apod.
Z výzkumů asociace Visa Europe vyplývá, že Česká republika sice vede evropské statistiky ve využívání bezkontaktních karet, celkově však z pohledu placení kartou Češi zůstávají daleko za evropským průměrem. Důvodem je jak nedostatečné pokrytí platebními terminály (zhruba poloviční v porovnání s průměrem EU), tak v určitých oblastech i neochota spotřebitelů platební karty používat.
„Ke konci roku 2014 jsme v České republice evidovali 110 308 platebních terminálů, které provozuje zhruba 45 tisíc obchodníků. Ve Visa Europe jsme nyní pečlivou analýzou trhu identifikovali mezi obchodníky 93 tisíc vhodných adeptů , kteří splňují veškeré předpoklady pro to, aby zavedli platby kartami. Ve světle těchto čísel se ukazuje, že v současnosti jsme z hlediska vybavenosti trhu terminály asi na třetině skutečného potenciálu,“ vyčísluje Marcel Gajdoš.