V pondělí 2. června startuje v České republice společná marketingová kampaň platební asociace Visa Europe a výrobce nápojů Coca-Cola. Spotřebitelská soutěž s ústředním sloganem „Vyhraj kartu Visa přednabitou na 350 EUR“ (necelých 10 tisíc korun) bude probíhat od 2. do 29. června. Cílem je oslovit nejen fanoušky blížícího se Mistrovství světa ve fotbale 2014, jehož jsou jak Visa Europe, tak Coca-Cola partnery.
Jubilejní dvacátý turnaj pořádaný Mezinárodní fotbalovou federací FIFA se koná od 13. června do 13. července 2014 v Brazílii.
„Spojení dvou silných světových značek Visa Europe a Coca-Cola je zárukou úspěšné kampaně, která již podobou své ceny přinese výhercům originální a jedinečnou možnost vyzkoušet si naši speciální kartu Visa určenou výhradně pro tuto soutěž. Držitel karty si pak v praxi ověří, jak jednoduché a bezpečné je platit kartou Visa za jakékoli zboží kdekoli na světě,“ vysvětluje Marcel Gajdoš, regionální manažer Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.
Princip soutěže spočívá v nákupu nápoje Coca-Cola v ve všech provozovnách Relay a Inmedio, patřící do sítě HDS Retail. Při nákupu 1 litru nápoje získá zájemce los s unikátním kódem pod ochranným polem. Kód spolu s odpovědí na soutěžní otázku pošle formou SMS na uvedené telefonní číslo. Soutěž bude rozdělena do čtyř kol a v každém z nich vyhrají čtyři výherci. Visa Europe má s podobným typem soutěže zkušenosti z jiných zemí, například z Velké Británie.
“Český spotřebitel je hravý a spojení značky Coca-Cola s pohodlným nakupováním a přidanou hodnotou zajímavé ceny je koncept, který jej určitě zaujme. Spolupráce Visa Europe, Relay a Immedio je dobrý nápad a věřím, že budeme všichni spokojeni, počínaje českými fotbalovými fanoušky,“ předvídá Zbyněk Chládek, ředitel marketingu Coca-Cola HBC ČR/SR.
Hlavní kampaň Visa Europe startuje na přelomu května a června
Globální reklamní kampaň Visa Europe je postavena na již mnohaleté spolupráci s ambasadorem inovací Visa Europe a známým fotbalovým fanouškem Usainem Boltem. V rámci kampaně jsou představovány platební technologie Visa Europe, které přinášejí spotřebitelům takové platební produkty, které umožňují jejich životům „plynout rychleji” (ang. “Flow Faster”, což je hlavní slogan kampaně).
Ve stejném období startuje kampaň i v České republice a poběží zhruba do poloviny července. “Jedná se o kampaň zaměřenou obecně na moderní technologie a inovace, ve kterých je Česká republika lídrem celého evropského trhu. Například již nyní je na domácím trhu více než dva miliony bezkontaktních Visa karet,“ uvedl Gajdoš. „Co se týká samotné kampaně s Usainem Boltem, půjde o tradiční mix ATL, out of home a digital s důrazem na zmiňovanou inovaci produktů a služeb Visa Europe,“ dodal Gajdoš.
Visa Europe navíc na začátku tohoto roku podepsala v Curychu se zástupci FIFA v čele s prezidentem FIFA Seppem Blatterem dohodu o spolupráci na dalších osm let až do roku 2022. Další závěrečné turnaje Mistrovství světa ve fotbale pořádá FIFA v Rusku (v roce 2018) a Kataru (v roce 2022).