Česká odnož mezinárodní společnosti Kärcher, výrobce úklidové techniky, připravila na březen a duben velkou mediální kampaň. Nejprve budou prezentovány dva produkty pro indoor využití, následně akční vysokotlaký čistič. Firma bude investovat do televize, tištěné inzerce, PR, venkovní reklamy i Facebooku.
Naplánovaná kampaň je rozdělena do dvou bloků, z nichž každý potrvá zhruba měsíc. Po celou dobu kampaně poběží televizní spoty na kanálech Nova Group, Prima Group a AT Media. V březnu dostanou prostor indoor produkty. Firma pomocí kampaně uvede na trh nový ruční parní čistič SC1 a podpoří komunikaci oblíbené aku stěrky na mytí oken. V dubnu se pak podpora zaměří na akční vysokotlakou myčku.
„Rozhodli jsme se pro formy komunikace, které se nám v posledních letech osvědčily,“ sdělila Milada Skutilová, ředitelka Kärcher CZ. Největší část budgetu tradičně půjde do televize. Velkou investicí bude i venkovní reklama v podobě bigboardů a smartboardů. „Nově jsme letos zkusili spolupráci s tištěnými médii na bázi testování produktů. Celoročně investujeme do PR komunikace, která nám přijde smysluplná,“ dodala Skutilová.
Na kampani spolupracuje mediální agentura Maxus, reklamní agentura Jung vom Matt/Neckar ze Stuttgartu, kreativní agentura Adwood a PR agentura Beaufort.
Kärcher v České republice pravidelně roste. Loňský obrat byl 411 milionů Kč. Firma úspěch přisuzuje zejména kvalitě produktů i služeb, za kterými se zákazníci rádi vracejí.