Reklama

Vánoční smíření podle Pilsner Urquell

Pravé Vánoce by neměly být jen ve znamení dárků, dobrého jídla a pití, ale i vzájemného porozumění a společných prožitků. Vánoční čas je ta pravá chvíle v roce, kdy je správné hodit všechny rozdíly za hlavu.

Takové je poselství nového spotu Pilsner Urquell Půlnoční, který neoblíbenější česká pivní značka spustila v pondělí 26. listopadu.

„V našem novém vánočním spotu chceme ukázat, že ty pravé Vánoce nespočívají v dárcích, jídle a blahobytu, ale v tom, co je skutečně důležité. Ve společném setkávání, prožitcích, v tom, že o Vánocích nám záleží na našich blízkých a že u vánočního stolu odložíme každodenní starosti stranou,“ říká marketingový manažer značky Martin Troup.

Nový spot vytvořil kreativní tým agentury VMLY&R Praha pod vedením Terezy Svěrákové a Dory Pružincové. Režie se ujala Jasmina Blažević z Nomad Production, hudbu podle známé písně Sama Smitha Stay With Me zkomponoval Karel Havlíček ze Soundsquare.

Čtěte také

  1. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  2. Trade Marketing Specialist
    Praha
  3. Elektro content master | i absolventi (40 - 60.000 Kč)
    Nový Jičín | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Marketingový specialista – 13.mzda (30.-40.000Kč) #2524
    Brno | 30000 - 40000 Kč za měsíc
  5. International management trainee
    Modletice
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!