Reklama

Vánoční kampaň Pepsi staví na hravosti, obhajobě individuality a vlastního názoru

Značka Pepsi přichází s originální vánoční kampaní, jejímž cílem je vtáhnout lidi do hry. Formou vtipného „pohádkového“ příběhu o roztahovačném Santovi a chytrých a nebojácných lesních zvířátkách chce značka poukázat na důležitost hájení toho, co je dané komunitě vlastní. V tomto případě jde především o určitý bojkot Santy, který organicky navazuje na podzimní kampaň VÍC NAHLAS! Vánoční kampaň potrvá do 22. prosince 2013.

Santa Klaus je v animovaném příběhu tím, kdo naruší jistou mírumilovnou, zasněženou lesní mýtinu, na které začne dělat hluk a nepořádek. Lesní zvířátka, jejichž výsostné teritorium tak bezostyšně narušil, ovšem vymyslí plán, jak Santu ze svého lesa vyhnat. Každé z nich má svou zbraň a nebojí se přitom hlasitě zakřičet. Postavičky zvířátek budou klikatelné a každá přijde na jiný způsob, jak se Santově neomalenosti a roztahovačnosti účinně bránit. Cílem je potom vykřičet společnými silami nevítaného hosta z lesa pryč. Interaktivní video bude ke zhlédnutí na stránkách Pepsi. Kampaň bude celkově podpořena rozesílkou newsletteru pepsi.cz a bannery na těchto devíti serverech: libimseti.cz, evropa2.cz, csfd.cz, prima-cool.cz, lamer.cz, loupak.cz, Skype, Geewa a Google.

Pepsi Vanoce 2013

Příběh kompletně zpracovala agentura 2Fresh, která se podílela i na předchozích fázích letošní kampaně Pepsi. Značka letos slaví 115 let od vzniku receptury nápoje, jakož i 20 let působení na tuzemském trhu. „Vyznění vánočního videa Pepsi naplňuje její vizi o respektování místní tradice a kultury, a především pak o nutnosti nebát se nahlas ozvat proti věcem, se kterými nesouhlasíme – ať už jde o věci veřejné nebo čistě soukromé. Protože je to ale kampaň Pepsi, nemůže přirozeně chybět ani pořádná dávka zábavy,“ přibližuje záměr kampaně marketingová manažerka PEPSICO pro Českou a Slovenskou republiku Marie Baričičová.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!