Online banka Zuno přichází s vánoční kampaní nazvanou Jen jednou do roka je málo. Starým i novým klientům nabízí cestovní kupóny v hodnotě 100 Euro, které mohou využít v průběhu roku v hotelech po celé Evropě.
Zuno tím sděluje, že na zákazníky myslí 365 dní v roce a obdarovává je nejen o Vánocích. Cílem je propagovat účet Plus, půjčku s úrokem 6,9 % a refinancování.
Kampaň začala 24. listopadu, potrvá až do konce ledna 2015 a proběhne přes emailing, online, sociální media a v rámci public relations.
Bude pro ni vytvořena speciální landing page. Klienti se na ní dozvědí všechny potřebné informace o tom, jak získat a využít dárkové cestovní poukazy. Kampaň vytvořil interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturami Ponyhouse a Black Apple.
“Vánoční akce jsou do jisté míry klišé a většina bank rozdává klientům jen drobky od stolu za to, že to s nimi po celý rok vydrželi a platili jim poslušně poplatky. Náš přístup je jiný v tom, že nabízíme kvalitní a férové produkty po celý rok. Proto si malý vánoční dárek zákazník může rozbalit kdykoli v roce a udělat si Vánoce, kdy se to hodí. Do banky přece take nechodíte, jen když vás vyzvou, ale vyřídíte si všechno, kdy chcete sami. Tedy alespoň u nás to tak je,” popisuje novou kampaň marketingová expertka online banky Zuno Zuzana Nemčeková.