Po tradičním prázdninovém propadu si v září internetová display reklama opět polepšila: zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 594 milionů korun, což je o 43 % více než v srpnu.
Největším zadavatelem byl online obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.
Dle údajů monitoringu internetové display reklamy využili zadavatelé v září 2014 bannerovou reklamu v celkové ceníkové hodnotě 594 milionů korun, což je o 43 % více než v předchozím měsíci. V meziročním srovnání pozorujeme rovněž nárůst: oproti září 2013 vzrostly výdaje o 5 %.
Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall, který v září využil reklamní prostor v hodnotě 23,4 milionů korun. Na druhém místě byla společnost Naspers OCS Czech Republic (provozovatel nákupního rádce Heureka.cz) s inzercí v hodnotě 20,2 milionů korun a třetí příčka patřila dalšímu internetovému obchodníkovi, tentokrát Czc.cz, s reklamou v hodnotě 16,7 milionů korun.
Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v září vystavena online inzerce v ceníkové hodnotě 547 milionů korun.