Nový televizní spot připravila produkční společnost AZN kru, vedení projektu se ujal Robert Janča. Hlavní tváří reklamy je Ondřej Bank.
Spojení známého alpského lyžaře a bohušovického Skyru má divákům ukázat, že zdravý životní styl, sport a kvalitní strava plná bílkovin k sobě neodmyslitelně patří. To podporuje i claim kampaně: „Žij zdravě, žij Skyr.“
Reklama má celkem několik různých verzí – tři běží v televizi ve formě sponzorských vzkazů, tři slouží jako bumper ads na Youtube a další jsou poté určeny pro použití na dalších on-line platformách. Speciálně pro sociální sítě vzniklo 45 s dlouhé video s příběhem o Ondřeji Bankovi.
„Nový spot je imagový, v severském stylu, a tím se odlišuje od ostatních reklam na mléčné výrobky. Video tak vyjadřuje individualitu, jakou se pyšní i kategorie produktu. Celé video je postavené na Ondřeji Bankovi, sportovci, který toho hodně dokázal, ale i přesto všechno dokázal být nesmírně skromný a lidský. Je prototypem slušného a pohodového kluka,“ dodává Jaroslav Krajník, obchodní a marketingový ředitel Bohušovické mlékárny.