Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, které navrhla a vyrobila firma DAGO, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí. Díky motivu, který alkoholický cider provází, se vypilo celkem dva a půl tisíce litrů tohoto nápoje. Hlavním cílem kampaně bylo nalézt netradiční prvek, který přiměje zákazníky k ochutnání a následnému nákupu, a zároveň představit zákazníkům hlavní atributy značky Sommersby: přírodní, poctivý, farmářský styl.
Zvolený design promostolku a celková image promoakce tento styl evokuje, a vnáší tak na prodejní plochu atmosféru spojenou se značkou a produkty Sommersby. V rámci proma byla navíc realizována i soutěž o iPhone 5. Ochutnávky totiž patří mezi velmi časté marketingové nástroje a nezřídka se stává, že se zákazník potká během nákupu s více promotýmy. Bylo proto potřeba ochutnávku Sommersby odlišit i jinak než jen originálním promostolkem.
„Ačkoli se nápoje Sommersby ve dvou příchutích prodávají prvním rokem, kampaň byla velice pozitivní a měla vliv na zvýšení prodejů. Budeme ji opakovat,“ komentuje úspěch Josef Krouhlík, Off-trade Communication Manager Budějovického Budvaru, distributora tradiční dánské značky Sommersby.
– red –