Značka čokoládovo-kokosových tyčinek Bounty patřící do portfolia společnosti Wrigley zahajuje kampaň BOUNTY SUMMER a zároveň představuje spolupráci s řetězcem restaurací McDonald’s.
V rámci projektu bude na českém trhu uvedena limitovaná edice oblíbené zmrzlinové speciality McFlurry™ Bounty. Aktivitu podpoří také in-store aktivace, která zákazníkům umožní získat od 22. 7. do 15. 8. poukazy na McFlurry™ Bounty zdarma při nákupu tří vybraných čokoládových produktů z portfolia společnosti v obchodní síti Billa.
„Stále hledáme zajímavé partnery a příležitosti, abychom mohli nabídnout příznivcům našich produktů něco navíc. Díky spolupráci s McDonald’s přinášíme zákazníkům oblíbenou chuť čokoládovo-kokosové tyčinky Bounty v osvěžujícím letním provedení zmrzliny McFlurry™. Doufáme, že je novinka potěší, stejně jako možnost získat poukázku na McFlurry™ Bounty zdarma společně s našimi čokoládovými tyčinkami v prodejnách Billa,“ upřesňuje Jaroslava Kapitánová, brand manažerka značky Bounty.
Čokoládová tyčinka s osvěžující kokosovou náplní Bounty i celý projekt bude v rámci kampaně komunikován v místech prodeje prostřednictvím tematických materiálů a atraktivního druhotného vystavení.
Poukazy na McFlurry™ Bounty zdarma je možné získat od 22. 7. do 15. 8. 2015, nebo do vyprodání zásob, na pokladnách prodejen obchodní sítě Billa. Stačí zakoupit tři čokoládové tyčinky Bounty, Snickers, Twix nebo Mars. Čokoládovo-kokosová tyčinka Bounty je dostupná v běžné obchodní síti za doporučenou cenu 13,50 Kč. Poukaz na McFlurry™ Bounty zdarma lze uplatnit ve všech restauracích McDonald’s v České republice od 22. 7. 2015 až do vyprodání zásob.