Tesco odstartovalo téměř tříměsíční věrnostní kampaň zaměřenou především na rodiny s dětmi. Zákazníci získají za každou utracenou stokorunu známku. Za ně pak mohou pořídit originální plyšová vejce s motivy oblíbených hrdinů z kultovních DC komiksů se sedmdesátiprocentní slevou. Spidermana, Batmana, Robina, Catwoman, Jokera a Wonder Woman lze navíc sbírat do speciálního plata.
Batman vs. Superman
Plyšoví hrdinové pocházejí z proslulého světa komiksů DC, který si od roku 1934 získal miliony fanoušků nejen v USA, ale po celém světě včetně České republiky. „Jsme rádi, že našim zákazníkům můžeme přinést exkluzivní edici plyšových hraček v neotřelém tvaru vajíček na motivy kultovních komiksových superhrdinů,“ říká Lucie Kumstová, která má ve společnosti Tesco na starosti krátkodobé věrnostní programy. Podle komiksů světa DC vzniklo mnoho úspěšných hraných filmů. Ten nejnovější s názvem Batman vs. Superman: Úsvit spravedlnosti míří do kin již v březnu. Plyšové postavičky z prodejen Tesco tak získávají ještě aktuálnější rozměr. Kromě Batmana, a Supermana mohou zákazníci dále sbírat Jokera, Robina a komiksové krásky Catwoman a Wonder Woman. Stejně jako v kreslených a hraných příbězích má každá plyšová postavička svůj osobitý design a charakteristiku. „Pro zákazníky jsme navíc připravili velmi originální způsob sběratelského alba. Všechna plyšová vejce lze umístit a schovat do stylového plata,“ dodává Lucie Kumstová.
Jak nasbírat celou šestici
Princip nové věrnostní kampaně „DC Super Heroes“ je opět velmi jednoduchý. Za každou utracenou stokorunu nákupu ve všech prodejnách Tesco včetně služby Tesco Potraviny on-line dostanou zákazníci v období od 20. ledna do 26. března speciální známku. Po nasbírání 10 těchto známek, v případě členů věrnostního programu Clubcard stačí pouze sedm známek, získávají nárok na 70% slevu na nákup plyšových superhrdinů. Za cenu 64,90 Kč, namísto původních 219 korun, je bude možné pořídit až do 12. dubna 2016.