Společnost RWE představila svoji letošní podzimní marketingovou kampaň, ve které prezentuje svou novou a unikátní službu – pronájem úsporných LED žárovek.
Koncept kampaně připravily společně agentury Wunderman a Young&Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. Všechny agentury jsou součástí sítě WPP.
Předchozí tři kampaně z dílny smíchovských agentur představovaly především výhody odběru elektřiny a plynu od RWE. Letošní podzimní kampaň k nim navíc přidává novou službu RWE – pronájem LED žárovek značky Tesla. Kampaň, jejíž hlavní tváří je opět herec Jarmil Škvrna se svou reklamní rodinou, poběží minimálně do konce roku.
Hlavní sdělení kampaně stojí především na úspoře elektřiny a na představení úsporných situací, ze kterých je jasné, kolik lze ušetřit např. v bytě či domě s pronajatými LED žárovkami od RWE. Mezi další výhody pronájmu LED žárovek patří podle Václava Podzimka z RWE nulové pořizovací náklady, nekonečná záruka po dobu pronájmu či úspora elektřiny minimálně 80 % oproti klasickým žárovkám. Zákazníci si mohou LED žárovky pronajmout na všech 36 zákaznických centrech po celém Česku.
Šetříte nejen peníze, ale i energii
Agentura Wunderman připravila online komunikaci v podobě nových stránek www.svittechytre.cz, kde si mohou zájemci propočítat úsporu spotřeby elektřiny ve své vlastní domácnosti, a rozsáhlé bannerové podpory. Kampaň se ale samozřejmě objeví také v offlinu, a to díky obrandování všech zákaznických center RWE. Součástí kampaně je i rozsáhlá promotion, která osloví vytipovanou cílovou skupinu v místě jejich bydliště. Nedílnou součástí kampaně je také televizní spot od agentury Young&Rubicam, radiové spoty v komerčních rádiích nebo dvouminutové minipořady v České televizi s názvem Historie světla ve zkratce.