Reklama

V nové kampani Expobank propaguje spořící a běžné účty

Od září uvádí Expobank do prodeje nové běžné účty Expo Active a Expo Global, které se zaměřují na potřeby náročných a aktivních klientů. Klienti je mohou získat ve spojení se Spořicím účtem GARANT zdarma.

Expobank o nových účtech informuje stávající i potenciální klienty prostřednictvím kampaně s mottem „Některé věci celý život odkládáme, protože na ně není dost času.“

Kampaň Expobank probíhá formou printové a online reklamy v médiích. „Cílíme především na klienty, kteří již mají životní zkušenosti, preferují aktivní životní styl a potřebují proto vhodný běžný a spořicí účet. Vše potřebné je tak zahrnuto v rámci balíčku služeb a garantovaná úroková sazba 1,1 % p.a. na spořicím účtu jim zajistí bezstarostné a účinné řešení osobních financí“, popisuje podstatu kampaně Alena Nováková, ředitelka marketingu a komunikace. „Namísto sledování neustálých změn sazeb a limitů na spořicím účtu se mohou klienti banky věnovat tomu, co je baví a začít si třeba plnit své sny“, dodává Nováková.

Expobank_vizuál

Prostřednictvím vizuálů, které zobrazují příběhy lidí, jež si plní své dávné sny, banka informuje o nabídce nových produktů vytvořených na míru nejen pro tyto účely.

Vizuální podobu kampaně vytvořil interní marketingový tým ve spolupráci s externími marketingovými konzultanty a nákup médií zajistila agentura Magnas Media.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!