V lednu letošního roku představil obchodní řetězec Albert novou vlastní značku produktů s názvem BASIC. Ta obsahuje základní výrobky běžně používané v českých domácnostech na denní bázi. Nabídka této produktové řady se od ledna rozrostla o dalších 150 výrobků.
Nyní již zahrnuje více než 330 produktů, které jsou určeny především pro zákazníky zaměřující se nejen na cenu, ale ještě více na poměr ceny a kvality. Vybírat mohou položky ze všech kategorií trvanlivých a čerstvých potravin, čisticí prostředky, drogistické výrobky i potřeby pro úklid.
Z průzkumu společnosti Incoma GFK plyne, že 20 % zákazníků běžně kupuje vlastní značky, což je meziroční nárůst o 5 % (v roce 2012 to bylo 15 %).
Zákazníci si značku BASIC velmi oblíbili a jsou s ní spokojeni především proto, že splňuje náročné požadavky na kvalitu a zároveň je v prodeji za diskontní cenu. Na všechny výrobky BASIC se navíc vztahuje 100% garance vrácení peněz v případě, že s nimi zákazník po zakoupení nebude spokojen. Vybrané produkty BASIC navíc nesou označení iniciativy „Vím co jím“, které dává zákazníkům jistotu nákupu zdravých a nutričně vyvážených potravin.