Internet

V lednu využili zadavatelé bannerovou reklamu v ceníkové hodnotě 426 milionů korun

V lednu 2014 využili zadavatelé internetové display reklamy inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 426 milionů korun, což představuje meziměsíční pokles o 32 %. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.
Ačkoli ve srovnání s prosincem 2013 ceníková hodnota využitého inzertního prostoru poklesla, meziročně naopak došlo k nárůstu, a to o 24 %.

Na vrchol žebříčku zadavatelů se po dvou měsících vrátil obchodník Internet Mall, který v lednu využil online prostor v hodnotě 28,7 milionů korun. Druhou příčku obsadil další online obchodník, tentokrát Alza.cz, s inzercí v hodnotě 18,4 milionů. Na místě třetím nově skončila Fio banka – ta v lednu vystavila reklamu za 12 milionů korun.

Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v lednu vystavena online inzerce v celkové ceníkové hodnotě 388 milionů korun.

mediaresearch_20140214

Čtěte také

  1. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  5. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!