On-line

V květnu zadavatelé investovali do reklamy 530 milionů korun

Zadavatelé internetové display reklamy využili v květnu 2015 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 530 milionů korun, což je o 17 % více než minulý měsíc. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall a největším provozovatelem portál Seznam.cz.

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Dle údajů monitoringu internetové display reklamy využili zadavatelé v květnu 2015 bannerovou reklamu v celkové hodnotě 530 milionů korun. Meziměsíčně tak došlo k nárůstu o 17 %.

Největším zadavatelem byl opět internetový obchodník Internet Mall, který v květnu využil reklamní prostor v hodnotě 19,5 milionů korun. Druhým největším zadavatelem byl další internetový obchodník, tentokrát Alza.cz, s inzercí v hodnotě 13,1 milionů korun a třetí příčku obsadila Česká spořitelna s reklamou v hodnotě 12,5 milionů korun.

Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v květnu vystavena online inzerce v ceníkové hodnotě 478 milionů korun.

internet

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!