Reklama

V Kauflandu na nákupy s Visou

Od 31. července do 5. listopadu 2014 probíhá ve všech obchodech společnosti Kaufland spotřebitelská akce, během níž zájemci při každé platbě nad sto korun získají samolepku. Zaplatí-li kartou Visa, získají další samolepky navíc. Tu nalepí do speciální věrnostní karty a po dosažení požadovaného počtu nalepených samolepek mohou hrací kartu v obchodech Kaufland vyměnit za vybrané kuchyňské zboží se slevou až 70 procent.

„Touto spotřebitelskou akcí chceme u zákazníků podpořit placení kartou při jejich každodenních nákupech. Je pravdou, že Češi již nyní z celkové měsíční částky, kterou zaplatí kartou, utratí více než třetinu právě v supermarketech. Právě proto věříme, že novou kampaní tento trend ještě více podpoříme,“ říká Marcel Gajdoš, regionální manažer Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko. V současnosti je na českém trhu bezmála pět milionů Visa karet a za celý loňský rok utratili držitelé Visa karet v českých obchodech zhruba 160 miliard korun.

V Kauflandu na nákupy s Visou

Akce proběhne ve všech 117 obchodech Kaufland po celé České republice. Účastník si po splnění podmínek může vybrat zboží od firmy Fissler, největšího německého výrobce kuchyňského nádobí. Celkem jsou připraveny více než tři miliony hracích karet a 100 milionů nálepek. „Kampaň bude podpořena printovou, POS a online reklamou. Během celých 14 týdnů budeme akci komunikovat v našich zákaznických novinách, na billboardech, plakátech, portamatech, na webových stránkách včetně sociálních médií v čele s Facebookem“ dodává Michael Šperl, tiskový mluvčí společnosti Kaufland.

Pro propagaci kampaně budou využity spoty v instore rádiu ve všech 117 obchodech, v nichž akce probíhá, a informace budou zákazníkům podávat i zaměstnanci u pokladen. Vizuální podobu kampaně pro banky připravila agentura Saatchi.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!