Za zábavou i do přírody s aplikací Vlakem na výlet láká po koronavirové přestávce nová kampaň Českých drah. Ivan Trojan tentokrát přehodil výhybku na úplně jinou kolej a z úspěšného byznysmena se stal ryzím pankáčem.
Kromě vtipkujícího nebo možná lehce zmateného tatínka, který zavzpomínal na svoje mládí a spletl si výlet do podzemí s undergroundovým koncertem, se ve spotu objeví v roli maminky Kristýna Boková a Veronika Marková jako pubertální dcera usměrňující svého otce.
Zápletka TV spotu, v kampani vytvořené agenturou Havas, se inspirovala jedním z výletů, které aplikace nabízí. Rodinka tedy jede do Moravského krasu na podzemní říčku Punkvu a tatínek, který čte punk odjakživa jako pank, se na to náležitě vybaví. V české reklamě proto snad poprvé dostává hlavní roli pankáč, navíc v podání herecké hvězdy Ivana Trojana.
Mediální nasazení zahrnuje OOH, print a digitální část kampaně. V radiovém spotu zazní punková píseň v podání hlavního hrdiny spotu.