Společnost Coca-Cola představuje zpěvačku Emmu Drobnou jako tvář své nové komunikační kampaně. Vítězka SuperStar z roku 2015 zazáří v televizním spotu a bude se objevovat na sociálních sítích značky.
Klíčovým prvkem kampaně je televizní spot „Elevator“, natočený v pražském hotelu International a filmových ateliérech Prague Studios. Reklamu určenou pro český a slovenský trh režíroval renomovaný argentinský tvůrce Robert Llauró, kritiky označovaný za jeden z nejvýraznějších talentů latinskoamerického filmu. Llauró v současné době působí převážně v New Yorku a se značkou Coca-Cola spolupracuje dlouhodobě. Reklama bude nasazena od 5. března na televizních stanicích skupiny Nova a Prima a ve vybraných sítích multikin.
Jako součást televizního spotu „Elevator“ nazpívala Emma Drobná svoji verzi písně „Taste The Feeling“, která je ústřední melodií reklam značky Coca-Cola po celém světě. Emma Drobná bude rovněž ambasadorkou značky na sociálních sítích, kde Coca-Cola plně využije její potenciál influencera – jen na Instagramu má Emma v této chvíli téměř 200 000 fanoušků. Kampaň bude podporována i prostřednictvím iVideí. V rámci spolupráce se soutěží SuperStar, jejíž partnerem je Coca-Cola již potřetí, se produkty značky budou objevovat přímo ve vysílání, stejně jako sponzorské vzkazy a animované injektáže.
„Hudební soutěž SuperStar je mimořádným projektem, z jehož řad vzešla řada talentovaných zpěváků, proto nás velmi těší, že můžeme jako ambasadorku kampaně představit právě Emmu Drobnou, vítězku minulé řady soutěže. Emma je nadanou mladou zpěvačkou a při natáčení televizního spotu se navíc projevil i její přirozený herecky talent,“ říká Kateřina Hladíková, Senior Brand Manager společnosti Coca-Cola, a dodává: „Cílem kampaně je zprostředkovat našim fanouškům jedinečné a nezapomenutelné okamžiky.“
Pro své fanoušky Coca-Cola totiž připravila celonárodní spotřebitelskou soutěž o WOW zážitky spojené se SuperStar. Výherci zažijí, jaké to je, být hvězdou – s VIP vstupem nahlédnou do zákulisí pořadu, setkají se s finalisty nebo si dopřejí profesionální styling spojený s focením. Výherní kódy budou ukryty pod etiketou půllitrových lahví a na plechovkách o objemu 250 ml nápojů Coca-Cola a Coca-Cola Zero.
Soutěž potrvá od 1. dubna do 31. května a bude komunikována formou speciální grafiky na obalech nápojů. Více na www.coca-cola.cz.