Agentura DigitalAd přišla s kreativním stylem kampaně pro klienta Mladá fronta a jejich nově vydávanou knihu francouzské autorky Camille Ratii: Bez odpadu. Koncept kampaně má podpořit myšlenku i hlavní poslání této knihy. Agentura spojila své síly s firmou Aqua Ads a prostřednictvím využití vodního proudu pod vysokým tlakem vznikly „neškodné“ reklamní plochy.
Původním záměrem DigitalAd bylo využití reklamní plochy na odpadkových koších či vozech na svoz odpadu. Tyto plochy však nebyly v požadovaném termínu dostupné, a tak vznikl nápad spojit se s firmou Aqua Ads, která se specializuje na realizaci ekologické a legální formy guerilla marketingu jako alternativy venkovní reklamy.
Tento typ reklamní plochy nevytváří žádný odpad a nezatěžuje životní prostředí, spíše naopak. Vodním proudem pod vysokým tlakem se v podstatě vyčistí část chodníku v požadované šabloně, což zjednodušeně řečeno odstraní nanesený prach, a tím místo ztmavne.
Kniha francouzské autorky Camille Ratii s podtitulem Skoncujeme s plasty, kterou vydává Mladá fronta, divize Knihy, nabádá čtenáře k tomu, jak žít lépe, ekologicky a bez plastů. Autorka v knize uvádí různé problémové situace z vlastního života, do nichž se vinou své snahy o změnu dostala, a dává čtenářům cenné rady, jak se jim vyhnout. Vyjmenovává také, jak konkrétně lze snížit odpad ve všech možných lidských aktivitách
a jak změnit své dlouholeté návyky.