Společnost Intersnack na konci roku 2019 rozšířila své portfolio a v kampani s globální kreativou představila v Česku a na Slovensku značku prémiových oříšků Nutline. V letošním roce se Intersnack rozhodl pro rozvoj lokální online komunikace a přichází s novými, doslova ušlechtilými vizuály od kreativního domu McCann Prague.
Nutline nabízí prémiovou kvalitu všem milovníkům různých druhů oříšků, a ty si zaslouží i prémiovou prezentaci. Proto kreativní tým pod vedením Jana Bendy (Group Creative Director, McCann Prague) přišel s nápadem stylizace těchto chutných oříšků do šlechticů a panovníků vyobrazených na dobových portrétech. Aby si zákazníci spojili produkt s kvalitou a vybraným původem, vizuál doprovází headline „Bohatá chuť ušlechtilých oříšků“. Kvalita oříšků je tedy komunikována jak vizuálně, tak textově.
„Hledali jsme koncept, který nám pomůže podpořit vnímanou hodnotu značky Nutline a předá spotřebitelům jasnou zprávu o její unikátnosti. Pro prezentaci jsme si vybrali online kanál, ve kterém můžeme cíleně těm, kdo mají rádi kvalitní oříšky, doručit naše poselství,“ říká Martin Macoun, brand manažer mezinárodních značek společnosti Intersnack v ČR a SR.