V návaznosti na úspěšnou komunikaci „Pravý, nebo levý Twix“ společnost Mars přichází s novou kampaní. Po velké nehodě v továrnách se pomíchaly jednotlivé tyčinky a Twix nyní pátrá po baleních s pouze levými či pravými tyčinkami.
Podle již dobře známého televizního spotu došlo při výrobě tyčinek Twix k znesváření dvou hlavních vynálezců a následnému rozdělení výroby do dvou továren. Příběh nyní pokračuje nehodou v továrně. V důsledku této nehody se vyrobilo několik balení, které obsahovaly jen levé nebo jen pravé tyčinky.
Součástí celé kampaně probíhající v lednu 2014 je výzva na spotřebitele, aby pomohli s pátráním po pomíchaných tyčinkách, jelikož jen levá s pravou jsou tou správnou kombinací. Jako pomůcku pro pátrání mají spotřebitelé k dispozici webové stránky www.twixray.com, kde snadno zjistí, zda se jedná o pomíchané balení či nikoli. Nálezce pomíchaného balení bude odměněn částkou 5 000 €.
„Komunikační strategie je opět velmi odlehčená a je založena na principu jedinečnosti Twixu – jeho dvou tyčinkách – konkrétně jedné pravé a jedné levé tyčince, což je ta jediná správná kombinace,“ uvedl Radovan Veselý, brand manažer značky Twix.