Třikrát víc návštěvníků než na starém webu zadává online poptávku a devětkrát víc potenciálních zákazníků využívá online kalkulačky. Porota Internet Effectiveness Awards 2018 ocenila tento přínos pro byznys klienta prvním místem.
Analýza ukázala, že starý web nebyl zaměřen na prodej. V první řadě byla chybná nekonzistentní navigace. Ta má být vždy na stejném místě a se stejným obsahem. Navíc má vždy směrovat na relevantní produkt/službu, což však na starém webu nefungovalo.
Zjednodušili jsme nákupní proces (poptávání pojištění), aby návštěvníci směřovali intuitivněji ke konverzi a nemuseli se prodírat sáhodlouhými texty. Nepodcenili jsme ani zpětnou vazbu a web jsme uživatelsky testovali včetně Eye Trackingu.

Obliba virtuální prohlídky na tomto i dalších webech ukazuje, že budou-li na vašem webu chybět atraktivní prvky dle současných trendů, zcela jistě vám budou potenciální klienti z webu odcházet.