Výzkum trhu

Trh s reklamou v roce 2015 vzrostl o téměř 8 %

Podle monitoringu reklamy AIS společnosti Nielsen Admosphere vykázal reklamní trh v roce 2015 téměř 8% růst oproti předchozímu roku. Nejvíce se na něm podílela televize, u níž zadavatelé využili reklamní prostor v hodnotě 35,5 miliardy korun. Navýšení je patrné i u rozhlasu. Tisk, stejně jako out-of-home média, v uplynulém roce stagnoval.

Českému reklamnímu trhu se v loňském roce dařilo. Hlavním tahounem byla televize s inzercí v ceníkové hodnotě přesahující 35 miliard korun, díky čemuž udržela meziročně dvouciferný nárůst (+ 13,8 % v ceníkových cenách). Velký podíl mělo více než 40% navýšení počtu reklamních spotů – v roce 2015 jich byly odvysílány téměř 4 miliony.

O více než 300 milionů (5,3 %) vzrostla i ceníková hodnota využitého reklamního prostoru v rozhlase.

nielsen_graf

„Na celkový výsledek má pozitivní vliv i stagnace tisku, kterému se tak prozatím daří čelit tlaku nových médií, a to i přes mírný 1,5% pokles ceníkové hodnoty využitého reklamního prostoru v doposud klíčovém segmentu deníků,“ doplnil výsledky monitoringu Tomáš Hynčica, obchodní ředitel Nielsen Admosphere.

Čtěte také

  1. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  2. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  3. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  4. Marketingový specialista s AJ
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!