Microsoft společně se společností Acer a vybranými retailovými partnery připravil kampaň s názvem „Toto je ta pravá školní láska“. V letošní nabídce pro rodiče, kteří chtějí vybavit děti školou povinné novými technologiemi, je řada zajímavých modelů počítačů a notebooků od společnosti ACER. Zakoupí-li v období této kampaně některé z vybraných zařízení, získají předplatné služby Office 365 pro jednotlivce v hodnotě 1 790 Kč jako dárek.
Nosným tématem kampaně je sjednocený vizuální symbol ve formě srdce. Tento prvek se pak prolíná všemi prodejními materiály a marketingovými kanály, a to jak u prodejních partnerů, tak i u samotných společností Microsoft a Acer. Kampaň je velmi vtipně podpořena také na sociálních sítích, především pak prostřednictvím Facebookové stránky MicrosoftCZ, kde se fanoušci pravidelně setkávají s příběhy školních lásek upozorňujících na tuto akci.
Kampaň, která poběží až do poloviny září, připravila pro Microsoft agentura Klan. Konkrétní nabídka partnerů a přehled promo akcí je k dispozici na stránkách www.officedomu.cz či přímo v online obchodech partnerů. Příběh jednotlivých školních lásek je pak možné sledovat na Facebooku MicrosoftCZ.