Reklama

Toshiba uvádí kampaň zaměřenou na partnery před ukončením podpory Windows XP

Toshiba Europe GmbH uvádí celoevropskou kampaň „Modernizujte s Toshibou” zaměřenou na prodej a marketing, jejíž cílem je podpořit obchodní partnery spolupracující s malými a středními podniky (SMB) před blížícím se ukončením podpory Windows XP a Microsoft Office 2003. Toshiba přichází s akční nabídkou určenou pro malé a střední podniky, která jim usnadní a cenově zpřístupní aktualizaci notebooků, a také poskytne marketingovou podporu.

Tato kampaň úzce souvisí s iniciativou Microsoftu „Get2Modern“, jež firmy podporuje k přechodu na nejnověší verzi Windows a umožňuje tak plné využití výhod moderního operačního systému.

Toshiba reklama

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  3. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  4. International management trainee
    Modletice
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!