Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In store realizace měsíce. Za měsíc červenec 2016 se vítězem stala realizace Léto s Míšou.
V tomto měsíci bylo přihlášeno 11 In storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
Vítězem červencových realizací se stala kampaň Léto s Míšou, která probíhala v řetězcích Ahold v období 15. 7. 2016 – 31. 8. 2016. Zadavatelem realizace byla společnost Unilever ČR, spol. s r.o. a realizátorem POS Media Czech Republic, s.r.o.
Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,37 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela 7,2 bodů, v kritériu celkové produkční provedení 7,2 bodů a nejvíce bodů dosáhla v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala 7,70 bodů.