Zapakatel.cz, třetí nejsilnější český slevový server, myslí v nové podobě věrnostního programu na aktivní zákazníky. Při nákupu vybraného zboží je část ceny vracena zpět v podobě Tolarů.
Tolary může zákazník může použít během příštích devadesáti dnů pro deseti až dvacetiprocentní slevu u dalších nákupů. Výše slevy není samozřejmě pevná, závisí na tom, jak velkou slevu je možné ještě nabídnout nad rámec (již tak vysoké) slevy v rámci běžného prodeje.
Tolarová mánie byla spuštěna 29.1. a přehled zboží na kterém je možné získávat poměrně výraznou část ceny zpět najdete na www.zapakatel.cz/specials9.
“Věrnostní program, který jsme spustili na konci ledna, přinesl vyšší tržby v oblasti cestování,” uvádí Vladimír Hlaváček, marketingový ředitel Zapakatel.cz. “Naše zákazníky výrazně zaujala možnost uplatnit slevy hlavně na pobyty v Tatrách, ale celkově přispěla nová podoba věrnostního programu k navýšení tržeb až o desítky procent,” dodává.
Věrnostní program využívá Tolarů (viz též www.tolary.cz) ve formě klasického “cashbacku”. Zákazník při nákupu získá část zaplacené částky zpět ve formě Tolarů, které při dalších nákupech může využít pro získání slevy na zboží. Efektivní fungování podporuje právě nutnost utratit takto získané Tolary do devadesáti dnů od získání. O získaných tolarech i čerpání má přitom zákazník kdykoliv přehled pomocí tolarového účtu, který je mu zřízen.