Sázková kancelář Tipsport završila změnu své korporátní identity a spustila novou podobu klíčového produktu – webové stránky www.tipsport.cz. Kromě inovovaného designu web nabízí klientům především nové unikátní služby a komunitní funkce, které nemají na českém sázkovém trhu obdoby.
„Z dřívějšího webu nezůstal kámen na kameni,“ říká s úsměvem Lubomír Ježek, vedoucí komunikace holdingu Tipsport. „Byl připraven tak, aby reflektoval aktuální trendy v oblasti nových technologií, legislativní změny a byl pro sázkaře atraktivní také po designové stránce. Největší důraz jsme ovšem kladli na nové komunitní funkce, z nichž některé jsou opravdu revoluční, a zásadně se jimi odlišujeme od konkurence,“ upozorňuje Ježek. Všechny hlavní změny designu, struktury i zavedení nových funkcí jsou společné a téměř shodné pro weby českého i slovenského Tipsportu a liší se jen v detailech, např. v legislativní a obchodní části.
V souladu s novou korporátní identitou a novým logem, které Tipsport začal používat v červenci letošního roku, změnil i web svoji celkovou barevnost, nejzřetelnější změnou je světlé pozadí místo dříve tmavého. Kromě samotné vizuální proměny najdou sázkaři na novém webu celou řadu funkčních vylepšení, jako třeba zjednodušená navigace u jednotlivých sportů. Absolutním převratem na českém trhu kurzového sázení je ovšem balíček komunitních služeb a informace představené pod názvy „Prematch“, „Followers“ či „Matchtracker“.
„Vývoj nového webu trval víc než rok, obtížnost projektu spočívala i v tom, že se v nějaké podobě dotkla téměř všech oddělení v rámci holdingu,“ dodává Lubomír Ježek. „Na projektu se podílelo více než 30 grafiků, analytiků, UX specialistů, vývojářů, testerů a dalších osob.“ Veškeré práce spojené s přípravou a vývojem nového webu přitom proběhly interně, tzn. bez pomoci externích dodavatelů.