Tuzemská síť drogerií Teta na konci listopadu završila radikální proměnu svých webových stránek. Nově spuštěný portál, který připravila agentura Sprinx Systems na české platformě Kentico, chce pravidelnou publikací užitečného obsahu povýšit z běžné webové prezentace na úroveň pravidelně aktualizovaného, informačně nabitého kosmetického magazínu pro ženy.
Tento krok souvisí s dosavadní marketingovou strategií české sítě drogerií. Teta poslední 3 roky své existence věnovala masivní expanzi a rebrandingu prodejen. Po modernizaci firemního loga přišly na řadu také investice do růstu v online prostředí, ve kterém Teta vsadila právě na content marketing. Vedle dlouhodobé a masivní e-mailové komunikace se členy Teta klubu je nově zdrojem užitečného obsahu také web, obohacený o sekci Teta Inspirace pro příjemný nákup. V něm Teta svým zákazníkům nabízí specializovaný a originální obsah z oblasti krásy a kosmetiky.
Původní web byl nejen kompletně přepracován a výrazně rozšířen, ale také propojen s moderními marketingovými nástroji. Právě z tohoto důvodu si Teta drogerie vybrala platformu Kentico, kterou bude využívat i na pokročilou marketingovou automatizaci, e-mailing či personalizaci obsahu.