Tradiční česká značka Tesla vstoupila v březnu na náš trh se svým novým portfoliem produktů chytré domácnosti. Distribuci a zároveň i marketingové aktivity značce zajišťuje firma Witty s.r.o. A ta právě zahájila svou první komunikační kampaň, která myšlenkově propojuje chytrou domácnost s tancem.
„Hledali jsme dlouhodobý kreativní koncept, který se bude prolínat všemi našimi komunikačními aktivitami. Potřebovali jsme se vyhnout stereotypní reklamě v oblasti smart řešení, a naopak jsme značku chtěli komunikačně odlišit, aby byla zapamatovatelná,“ komentuje kampaň Matěj Nimmerrichter, Project Manager značky Tesla. „Naše představy nejlépe splnila agentura NRDR, se kterou jsme navázali spolupráci,“ doplňuje Nimmerrichter.
Kampaň vychází z insightu, že pokud je chytrá domácnost automatizovaná, funguje tak, že o ní skoro nevíme. Šetří čas a starosti a díky tomu zbývá více času i energie na zábavu. Od této myšlenky se odvíjí i více než minutové brandové video, které se ve své zkrácené verzi poslední dobou objevuje na YouTube, což je klíčový kanál kampaně, ale také na Facebooku nebo Instagramu. Důležitou součástí komunikace je také pět produktových bumperů, které propagují jednotlivé kategorie produktů, jako jsou chytré dávkovače jídla nebo chytré čističky vzduchu a také samotnou aplikaci, která je plně lokalizovaná do českého jazyka.
V rámci influencer komunikace odstartovala také #TeslaVýzva, kde soutěžící společně s influencery hledají symbol „T“ z loga Tesla ve svém životě. Ze strany influencerů se do výzvy zapojily například Andrea Kalousová, Karolína Mališová nebo Anna Kadeřávková.
„Naším hlavním cílem je komunikovat Teslu jako novou značku na trhu smarthome a její aktuální kategorie, poznávat cílovou skupinu, a zároveň získávat důležitá data potřebná pro další komunikaci,“ dodává Matěj Nimmerrichter, Project Manager značky Tesla.