Reklama

Tesco Clubcard je partnerem soutěže Nejchytřejší Čech

Věrnostní program společnosti Tesco Clubcard se spojil s  televizní show Nejchytřejší Čech,a v rámci partnerství se bude profilovat sponzorskými odkazy a soutěžemi pro diváky u televizních obrazovek.

Soutěž bude probíhat od 12. dubna do 17. května 2014 a výherce obdrží jeden milion korun a získá titul Nejchytřejší Čech. Soutěž bude moderovat Roman Šmucler. Odměnu pro vítěze Tesco Clubcard navýší o jeden milion Clubcard bodů.

Pořad odstartuje 12. dubna a titul Nejchytřejší Čech 2014 získá ten, kdo zvládne projít testováním různých typů inteligence, jako inteligence verbální, matematické, sociální, logiky a zejména postřehu soutěžících.

Natáčení probíhalo i v obchodě Tesco Eden v Praze, kde tzv. pouliční vědec zastavoval kolemjdoucí a uvádí je v úžas, jak jejich mozek reaguje na různé podněty. V pořadu Kolem dokola, který bude diváky provádět zákulisím natáčení, bude probíhat mimo jiné i SMS soutěž s otázkami z oblasti věrnostního programu Clubcard.

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  3. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  4. International management trainee
    Modletice
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!