V duchu nové platformy 3M Science. Applied to Life.TM představí dvojici klíčových vizuálů z průmyslového prostředí. Bezpečnostním technikům, operátorům ve výrobě, ale i samotným uživatelům a široké veřejnosti tak dá na vědomí, že své vědecké poznatky umí převést do praxe tak, aby zlepšily život každého z nás, každý den.
Marketingovou komunikaci technologických firem obvykle tvoří nástroje B2B, 3M je rozšíří. „Portfolio 3M má přes 50 tisíc produktů a každý segment vyžaduje něco jiného. Aktuální kampaní upozorňujeme na to, co mají všechny tyto produkty společné – vycházejí z aplikace vlastního výzkumu a vývoje 3M, které umožňují lidem být ještě lepší v tom, co dělají,“ vysvětluje marketingový ředitel 3M René Skuček.
Na aplikaci vědeckých poznatků do praxe upozorní 3M prostřednictvím dvou produktů, které zároveň reprezentují dva z klíčových segmentů. Respirátory Aura odkazují na spolehlivost a bezpečnost ochranných pracovních prostředků, které 3M neustále vylepšuje, aby chránila zdraví milionů zaměstnanců v průzkumu i ve výrobě. Do průmyslové výroby je zasazen i druhý vizuál s brusivy Cubitron II. „Lidé ve výrobě chtějí pracovat s prvotřídním materiálem. Jsou pyšní na to, co dělají a považují to za umění. Také proto chtějí vše efektivně a ve vysoké kvalitě – a produkt 3M jim to umožňuje,“ vysvětluje René Skuček výběr vlajkového produktu.
Kreativa kampaně vznikla v zahraničí, do českého prostředí ji adaptovala agentura BBDO. Jako mediální agenturu 3M vybralo Zenith. Mediální mix zahrnuje outdoorové plochy v průmyslových oblastech, print, display a komunikaci na sociálních sítích. Každá kreativa bude mít vlastní landing page s marketingovou automatizací. Červené logo technologické společnosti 3M se v mediálním prostoru začne více objevovat na začátku dubna, kampaň potrvá do poloviny června.