Malá krabička, kterou lze jednoduše připnout na oděv, v sobě skrývá hned několik funkcí. Nejen, že každých 30 vteřin vyfotí to, co má respondent právě před sebou, ale zaznamenává také aktuální polohu přes zabudovanou GPS. Takto pořízené geolokaliozované fotografie je možné průběžně sdílet na výzkumných blozích, poslat do výzkumné agentury nebo si je stáhnout do smart phonu. Paměť přístroje uchová až 4000 fotografií a jeho baterie vydrží bez nabíjení přibližně 2 dny.
Life Logging Camera se tak stává jedním z nových nástrojů výzkumu trhu. Převážně se používá u mobilního etnografického výzkumu, kdy v reálném čase zachycuje zážitky, zvyklosti a cesty zákazníka. Life Logging Camera nyní slouží jako jeden ze zdrojů pochopení problematiky. Zkušenost účastníka výzkumu tak již není zavislá pouze na vybavení z jeho paměti, ale je to atraktivní varianta neinvazivní metody zkoumání reálných životních zkušeností.
Zdroj: Ipsos