Společnost Tchibo Praha, si pro komunikaci na sociálních sítích vybrala obsahovou agenturu Bubble. Ta zvítězila ve výběrovém řízení, kterého se zúčastnilo celkem osm agentur.
Bubble se stará o sociální sítě značky v České republice i na Slovensku od února 2016.
“Bubble zvítězili v tendru díky naprosto přesnému vhledu do cílové skupiny. Prokázali, že vědí, kdo jsou naši zákazníci, jak žijí a co chtějí od Tchibo jako od značky. Citlivě dokázali skloubit tyto potřeby našich zákazníků s inovativním přístupem k sociálním sítím. Všechno se promítá například do perfektního community managementu. Velmi spokojeni jsme také s průběhem úzké spolupráce, ať už na úrovni kreativy, nebo klientského servisu,” říká Adriana Šnajdrová, Social Media Specialist ve společnosti Tchibo Praha.
Bubble má na starost tvorbu obsahu a správu pro tři hlavní sociální sítě, na kterých Tchibo Praha působí. Je to Facebook, Instagram a Twitter.
“Tchibo je brand, pro který je radost pracovat už jen díky tomu, že mají odvahu pouštět se do zajímavých obsahových projektů. Zároveň je to velká výzva, v níž naším cílem není dělat zásadní změny, ale posouvat už tak zajímavý obsah ještě dál,” říká Martin Pistulka, který v Bubble vede tým zabývající se tvorbou obsahu.