Tradiční výrobce čistících přípravků TATRACHEMA si pro své komunikační aktivity v roce 2014 vybrala agenturu Ogilvy&Mather Morava. Od spolupráce si TATRACHEMA slibuje posílení své pozice u českých spotřebitelů.
TATRACHEMA očekává také výraznější podporu komunikace svého portfolia, které se týká mimo jiné také legendárních značek Diava nebo Fixinela. Obě společnosti si úspěšně vyzkoušely pilotní spolupráci již v závěru minulého roku. Ogilvy&Mather Morava bude pro TATRACHEMU CZ zajišťovat především komunikaci v oblasti public relations.
„S agenturou Ogilvy&Mather Morava jsme navázali spolupráci na základě předložené komunikační strategie, která plně odpovídala našim záměrům na českém trhu. Přesvědčil nás profesionální přístup ze strany Ogilvy&Mather Morava i nekončící přísun podnětů, jak naši pozici na trhu posunout. Společně bychom našim zákazníkům rádi ukázali, že tradiční značky, na které byli léta zvyklí, jsou po stránce kvality a účinnosti často lepší volbou, než silné zahraniční brandy, které znají z TV”, uvedla Marta Matyášová, jednatelka TATRACHEMA CZ.
TATRACHEMA CZ, společnost s ručením omezeným se sídlem v Hodoníně je dceřinou společností TATRACHEMA, výrobné družstvo Trnava, jejíž počátky se datují k roku 1945 respektive k roku 1951. Na českém trhu zajišťuje TATRACHEMA CZ prodej jejich produktů s výhradním zastoupením. Výrobky se značkou TATRACHEMA mají na českém trhu dlouholetou tradici a jsou zákazníky vyhledávány pro svou kvalitu a dostupnou cenu. Mezi nejznámější značky v portfoliu TATRACHEMY patří FIXINELA, DIAVA, TORO, CITRA a další. Jedná se o výrobky bytové chemie jako například kuchyňské a koupelnové čisticí prostředky, WC čističe, prostředky na čištění nábytku, prostředky na úpravu textilií, saponáty, autokosmetiku, tělovou kosmetiku nebo koupelové soli.
Tým pro společnost TATRACHEMA CZ povede v Ogilvy&Mather Morava Marek Turoň.