Značka dámských bot Tamaris v Česku startuje širokou reklamní kampaň, v rámci které se začne propagovat v televizi, vysokým podílem spotů v hlavním vysílacím čase a v pořadech pro ženy. Součástí propagace je také rozsáhlá reklamní kampaň na citylightech ve 14 českých městech.
Hlavním cílem akce je zvýšit v tuzemsku povědomí o značce Tamaris a zejména o novém konceptu podnikání v maloobchodě s obuví, takzvaném systémovém partnerství.
Zatímco v Německu značka dámských bot Tamaris novou reklamní kampaň odstartovala před několika lety, v Česku bude propagační akce spuštěna od letošního března. „Značka Tamaris se bude až do konce dubna objevovat v televizních spotech na 11 programech, například na Nově, Nova cinema, Primě, Prima Love, TV Barrandov nebo Óčku. Kromě toho bude k vidění na 965 citylightech ve 14 českých městech, “ uvedla výhradní distributorka značky Tamaris v České republice Iva Macháčková. „Cílem nové reklamní kampaně je prohloubit povědomí o značce Tamaris a nových obchodních konceptech na českém trhu,“ dodala Macháčková. Pro podnikatelsky smýšlející lidi je právě koncept Tamaris storu či Tamaris shop in shopu vhodnou příležitostí, jak začít s podnikáním.
Koncept systémového partnerství totiž stojí podobně jako franšíza na obchodním modelu, v rámci kterého získá maloobchodník nejen zboží, ale i celý systém prodeje. Jde nejen o vybavení prodejny, marketingovou, reklamní a odbornou podporu po celou dobu trvání smlouvy, ale i o instruktáž zaměstnanců a propagační materiály použitelné pro zviditelnění jejich obchodu na sociálních sítích. „Vzhledem k tomu, že dochází k finanční a marketingové analýze spolupráce, ke kontrole bonity partnera, nákladů a analýze ziskovosti projektu, je riziko neúspěchu této formy podnikání minimální,“ uzavřela Iva Macháčková.